maanantai 12. toukokuuta 2014

EYO, let that hair go round and round!


Hiustenleikkaus

Nyt alko jo ahdistaa nää hiukset vaik ne onki ollu nii ihanan pitkät ja hyväkuntoset. Päätin siis viime viikolla iha extempore et haluun ainaki viis senttii pois. Pyysimpä sitte äitin vähä helppii ja tottaha se oli heti et joo todellaki voin leikkaa. Äiti on nimittäi iha siraan hyvä värjää ja leikkaa hiuksii vaik se ei ookkaa käyny mitää koulutusta siihe, omal kokemukset näköjää pääsee jo pitkälle:D Kyl voin itekki nyt myöntää et ku kattoo tota ennen leikkausta kuvaa ni ahistaa..  en ollu vaa enne tajunnu mite paljo hyväkuntosimmilta mun hiukset näyttää ku ne on leikattu. Jote oon lopputuloksee enemmän ku tyytyväine:) Kiitos ihana äiti pus:* 

Oon aina haaveillu bruneista hiuksista mut aina ku ollaa yritetty kampaajalla että kotona värjätä nii niist tulee vaa ällöttävän harmaanruskeenvihreet... jote aattelin vihdoin luovuttaa ja pysyy tässä aidossa blondissa värissä vaan. Mua vaa on aina jotenki ahdistanu olla blondi, ei sil et se ei olis hyvä väri vaan ku siit värist tulee jotenki mielee naista halventava ja vähä hutsumaine olo (society, society... )Ylpeenä oon kumminki nää hiukset kantanu ja tuun kantamaanki. Mun hiuksista on tullu jo vähän niinku joku "tuotemerkki":D




Yllä näkyy kaikki hiustuottet mitä käytän, välillä tulee viel laitettuu kuivashampoota jos tarttee. Älkää muute ikinä ostanu Rainbow kuivashampoota, käytin kerran ja sen jälkee hiukset oli iha täynnä valkosta jauhoo.. se niinku räjähti käsiin.




               


1 kommentti: