sunnuntai 11. toukokuuta 2014

17TEEN! Memories stay, life goes on!

VIIE = Vilma, Iida, Ida, Emma

In this world on olemassa tasan kolme tyttöö joita rakastan yli kaiken. Ollaa oltu samalla luokalla 9 vuotta ala- ja ylä-asteella. Nyt kun tää traaginen katastrofi kävi viime syksynä ku jouduttii jättää toisemme ja mennä eri kouluihi nii tiesin ettei tultais enää näkee joka päivä tai puhuu kaikista ihanista asioista. Oli nii outoo päästää irti siitä turvan tunteesta näitten tyttöjen kaa, koska ne on ku mun toine perhe. Huomioiden senki mitä ollaa yhessä näitten tytöntylleröiden kanssa läpi käyty. Joten muistoja on miljoonia niin hyviä kuin huonojakin. Ja niistä kaikista ongelmistaki ollaa yli ja ali päästy. Myönnän, että luulin meijän ystävyyden loppuvan pikkuhiljaa ja et kukaa ei enää pitäis yhteyttä toisiinsa yms. siis iha järkyttävä ajatustapa ku nyt aattelee. No vuos on kulunu enkä mä näistä tytöistä oo mitenkää päästäny irti enkä varmana tuu päästääkkää. Ja vaikka ei enää nii paljoo nähdäkkään niin se on aina yhtä helppoo puhuu iha mistä vaa ja tuntuu vieläki et puhuttais joka päivä. Ystävät on kyl maailman tärkeimpii murusia, pitäkää niistä kiinni <3



Sexy Seventeen!

Eli lauantaina vietin mun 17 vuotis synttäreitä! Tää aika menee iha hulluu vauhtia eteenpäi... ens vuonna täytän jo 18! Siis voitteko kuvitella 18!!! Mul on nyt jo kamala ikäkriisi, en todellakaa tiiä onks tää normaalia et 17v tytöllä on ikäkriisi mut mul on ja tää on iha kamalaa. Mua pelotta ja jännittää ja hirvittää vanhentuu näi nopee. Must tuntuu et kohta havahdun siihe et oon jotai 40v ja en oo tehny mitää mun elämässä. Just nyt haluisin vaa kiertää maailmaa ja bilettää. Kokeilla kaikkee mitä en oo viel tehny ja nauraa nii paljo et vatsalihaksii sattuu. Haluun tehä kaikkee hulluu ja yoloilla !! Go crazy!! Mut viel pitäis pitää jalat maassa ainaki pari vuotta ja persus koulun penkillä. Toivon vaa et ens kesästä tulee ees jollai tavalla extempore, se ehkä vähä lievittäis tätä mun bileviettiä:DD
Mun ystävät on aivan ihanii. Kävin lauantaina kenraaliharjotuksissa ens viikkoselle kevätnäytös urakalle. No menin sinne siis ja mua ootti siel mun parin frendin leipoma kakku ja suklaalevy sekä kortti. En kestä miten sulosta kiitti murut! Toine ihanuus oli mun tosi hyvä ystävä joka teki mulle ton synttärilahja paketin mikä näkyy alla olevassa kuvassa. Ja sit kans ku olin tullu kotii la ni ovee pimpotettii ja ku menin kattoo nii siel ei ollu muuta kun toi muffinssilautane ja kortti mun toisilta frendeiltä<3 En kestä mite sulosta! Edellee muistutan siitä et pitäkää niistä ystävistänne kii, koska ei niitä ilman pysty elää.






Tässä viimesenä haluisin näyttää nyt just tällä hetkellä mua koskettavan quoten. Näitten 17 vuoden aikana oon ymmärtäny ettei kaikki todellakaa mee sille mite ite on sen toivonu menevän. Joku ihminen voi antaa sulle tosi paljon huonoo shittii muisteltavaks ja tekee sun olon tyhmäks tai muute vaa antaa ärsyttää sua sen omalla tietämättömyydellää. Mut loppujenlopuks seki shitti mitä tunsit sillo kehittää sua olemaa parempi ihminen tulevaisuudessa. Se opetti sua mihi kannattaa luottaa ja muistutti sua siitä mitkä ihmiset oikeesti on tärkeitä sun elämässä ja mitä sä ite etsit täältä maanpinnalta:) Onnellisuutta ilman sitä tiettyy ihmistä? Mä ainaki etsin just sitä ja sen oon nyt löytäny.




                              

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti