keskiviikko 12. maaliskuuta 2014

Summer 2014!! I'm ready, bring it on;)

)

Ensinnäkin haluun alottaa kirjottelemalla vähän kesätöistä. Mul on ollu tänä keväänä jotenki iha kamala stressi koko ajan, ja oon vaa miettiny et "saankoha mistää kesätöitä"? No.. oon nyt lähettäny jo ainaki kuutee paikkaa hakemukset menemää. Just pari päivää sitte sain sit tietää et yks mansikkatila palkkaa mut kesätöihi! Siis oikeesti mikä helpotus, ette varmaa tajuu tän helpotuksen määrää mut tää on jotai iha käsittämätöntä. Vaikka se on vaa rikkaruohojen kitkemistä ja uusien taimien istutusta nii mulle se käy paremmi ku paremmi. Näistä muista kesätyö vaihtoehdoista ei oo tullu viel mitää vastausta mut toivon et saan jostai muualtaki.:)

Tänä vuonna vähä niinku lupasin ittelleni et teen kaiken mahollisen mitä en olis ikinä ennen uskaltanu tai halunnu tehä. Haluun haastaa itteeni ja heittää itteni keskelle sellassii tilanteita et en tiiä mitä pitäis tehä. ELÄÄ "VILLIMMIN":D Joten hain juissille kesätöihi. Mun mielest tää oli iha mahtava tilaisuus ja jos tonne nyt pääsis nii sais varmasti ihanii uusii kokemuksii ja oppis uutta. Toki ei voi ikinä tietää mut hope so. Linkitin ton videon toho ylös mut jos haluutte käydä äänestää nii JUISSI.FI ja kirjaudutte sisää ja äänestätte. Siel on myös monta muuta tosi upeeta videohakemusta jote käykää chekkaa!

Oli muute maailman vaikein ja epämiellyttävin homma puhuu kameralle ku tein tota videoo. En tajuu näit monii vlogaajii mite ne pystyy puhuu seinälle nauramatta sille mite tyhmä olo siit tuleexD WELL harjottelu tekee toski asias varmaa mestarin.

Tässä vähän tän aamun fiiliksiä väliin. Koulupäivä olis tänäänki taas ollu mut mä vietän tän päivän kotona kuumeessa. Mikäs siinä sitte ku vaa blogii kirjotelles ja meikkailles:)

Oon iha kikseissä tulevast kesästä ja ootan sitä nii paljo. Kaikki uudet muistot ja hulluudet mitä tulee tehtyy. Kaikki kesäillat kavereitten kaa jossai randomissa paikassa. Kaikki rantsupäivät ku saa ottaa aurinkoo ja ei oo mitää stressii mistää muusta ku siitä ettet pala auringos. Kaipaan viime kesääki mut mul on jotenki sellane fiilis et täst kesäst tulee viel miljoona kertaa parempi. Suunnitelmissa on käydä eri kaveriporukoitten kaa ainaki blockfesteissä ja weekendissä. Summer uppist en oo viel nii varma mut toivotaa et seki hyppää mun kesäfestari listaan jossai vaiheessa! 
Tänääki paistaa taas aurinko ja oon nähtävästi ikkunan edes koko päivän ja toivon et ruskettuisin:D Ihanaa loppuviikkoo kaikille<3





1 kommentti: